sobota, 26 maja 2012



HERBATY SZLACHETNY SMAK.PL


Na początek bardzo chciałam przeprosić, iż opinię na temat tych herbat piszę dopiero teraz. 
Obiecuję, że następnym razem całkowicie się poprawię. :)

Teraz chciałam podziękować firmie szlachetnysmak.pl za to, że próbki herbat dostałam w tak ekspresowym czasie! :) 

Dla przypomnienia - dostałam próbki 3 herbat : studencki czas (zielona), orientalna noc ( czarna ) ,
inspiracje ( zielona ).

Najbardziej smakowała mi herbata STUDENCKI CZAS, była niesamowicie cudowna, słodka sama w sobie, ale nie pogardzę również dwoma innymi herbatami. :)

Herbaty te mają wyrazisty a zarazem delikatny smak, cudownie pachną i są naprawdę wyśmienite.

Do zaparzenia ich nie trzeba zużywać połowy opakowania, tylko wystarczy naprawdę niewielka ilość, aby móc poczuć ten smak, który polecam z całego serca.

Już niedługo sama złożę zamówienie na te właśnie herbatki i pewnie spróbuję również kaw ;) 

GORĄCO POLECAM !!!! 



Large_herbata-slodki-owoc





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz